Tuesday, June 2, 2009

{Jumpin' Spider}

I just took this of a huge jumpin spider that found some warmth on my modem...he was about the size of a quarter...see the catchlights?

Photobucket

settings: ISO: 100 AP: f/4.0 SS: 1/60 bounced flash used

24 comments:

Two Pretty Little Skirts said...

ewwwie creepy yet oddly beautiful at the same time ;)

Dawn

snaphappee said...

"See the catchlights?" ROFL!! Ya gotta love a photographer!! That just cracked me up!

lindsey deyoung photography said...

Oh. My. gosh. Where in the world do you live that you have spiders like that?? I never ever want to go there!! (but I do agree... nice catchlights :) )

Jeannette Chirinos Gold said...

great capture
I did not know they were so hairy :)
I wish I could do a photo like this

J. Fata Studio said...

yuck, LOL! Great capture, but really....yuck!

Katherine said...

Ewwww! Great image, but ewwww!

EC said...

blech!!!! Great shot though!

Mel Chern said...

So you really should have a warning before posts like this!!!!! I HATE SPIDERS!!!

ACK!!!

Mary said...

You are braver than me! Great shot - but OMG. You've captured this just a little too well! :)

PD said...

lol...diybke yuck he or possibly she? gives me the heebie jeebies lol.

Patricia Stuever said...

EEEK!!!

Renee Whiting said...

YUCK!!!!

~Jen~ said...

OMG! Great shot, but EWWWW, at the same time!

THS said...

OMG! I would have died had I saw that... great shot!!

Gabe and Layla's mommy said...

EW! Yuckness!!!! Awesome shot tho!
Sue Ann H

Becky said...

=0 Now that is something that I would have squashed the instant I saw it. Spiders just give me the willies!!! Eeeeeks

Gillian Foley said...

YUCK!! LOL I'm hoping you squished it after getting your shots? LMAO at your catchlights!

Schona Kessler Photography said...

I totally agree...I would have squished first then photographed it! lol

Rhonda said...

ohhhhhhhhhhhhh no ewwwwwwwwwwwww great catchlights though

Stacey Lund Photography said...

Great shot! I hate spiders though. LOL

Rowlen Photography said...

OMG... gross.. but great catchlights

Sharon said...

You are brave! He looks very scary and dangerous.

Aaron Cotler said...

This photograph is terrifying and amazing. Nice job!

Alice said...

chaussures Louis Vuitton femmes low heels
chaussures Nike Gladiateur Mid femmes
Accessories & jewelry
Accessoires Sac louis vuitton
Boite de produit
boucle chanel
boucle juicy
boucle louis vuitton
boucle vivienne
bracelet chanel
bracelet juicy
bracelet links
bracelet louis vuitton
collier chanel
collier juicy
collier louis vuitton
collier vivienne
main bracelet chanel
Porte cles chanel
Porte cles louis vuitton